Yhdistä myynti & markkinointi mittareiden avulla
Vastaatko myynnistä? Haluat varmasti, että myös markkinointi osallistuu todennettavasti liiketuloksen kasvattamiseen.
Mitä avuksi? Ota yhteiset mittarit tiimisi käyttöön.
Tämän infograafin avulla saat:
1) 3 käytännöllistä mittaria, joiden seuraaminen on helppoa
2) markkinoinnin ja myynnin yhdistävän näkökulman
3) laskentakaavat & niksit
Täytä lomake ja lataa oma kopio
Ota oma PDF-kopiosi mukaan jo seuraavaan johtoryhmän kokoukseen.
Markkinoinnin ROI on useimmissa yrityksissä yhä pelkkä kangastus, eikä yhteistä kieltä tahdo löytyä.
Myynnin ja markkinoinnin välille on hyvä luoda sopimus - yhteisen ymmärryksen synnyttämiseen tarvitset liikevaihtoon sidottuja mittareita.
Kiinnostuitko kuulemaan lisää? Jutellaan!