Yhdistä myynti & markkinointi mittareiden avulla

Vastaatko myynnistä? Haluat varmasti, että myös markkinointi osallistuu todennettavasti liiketuloksen kasvattamiseen.

Mitä avuksi? Ota yhteiset mittarit tiimisi käyttöön.

Tämän infograafin avulla saat:

1) 3 käytännöllistä mittaria, joiden seuraaminen on helppoa

2) markkinoinnin ja myynnin yhdistävän näkökulman

3) laskentakaavat & niksit

Täytä lomake ja lataa oma kopio

Ota oma PDF-kopiosi mukaan jo seuraavaan johtoryhmän kokoukseen.

Markkinoinnin ROI on useimmissa yrityksissä yhä pelkkä kangastus, eikä yhteistä kieltä tahdo löytyä.

Myynnin ja markkinoinnin välille on hyvä luoda sopimus - yhteisen ymmärryksen synnyttämiseen tarvitset liikevaihtoon sidottuja mittareita. 

TOP 3 MITTARIA (2)

Kiinnostuitko kuulemaan lisää? Jutellaan!