Kasvata myyntiä verkkosivujen avulla

HubSpot CRM & CMS pelaavat yhteen ja mahdollistavat tehokkaan tavan kasvaa ja luoda asiakkaille lisäarvoa.

Lataa ilmainen opas!

Kasvata myyntiä verkkosivujen avulla

Tehosta myyntiä

Myynnin tehostaminen vaatii perehtymistä asiakkaiden käyttäytymiseen markkinoilla sekä erityisesti heidän tarpeisiinsa. Lisäksi 60-80% ostopäätöksitä tehdään jo ennen yhteyttä myyntiin.

Oikeat työkalut

Verkkosivut ovat osoittautuneet parhaimmaksi työkaluksi kuluttajien tarpeiden selvittämiseen. Verkkosivut palvelevat vierailijoita, liidejä, prospekteja sekä asiakkaita etenemään tehokkaasti myyntiputkessa.

Sisältö

Tämän oppaan tavoite on avata verkkosivujen kehitystä myyntijohtamisen näkökulmasta. Verkkosivujen kehittäminen on erityisesti myynnin asia.

Opi kehittämään seuraavia osa-alueita:

  • Web-trafiikki ja liidit
  • Prospektointi
  • Kvalifiointibotit
Myynnin kehitys vuonna 2021

Ota verkkosivut haltuun ja kasvata myyntiä

Verkkosivut myyntijohtajalle graafit

B2B markkinoijista

kertoo SEO:n ja orgaanisen trafiikin tuovan enemmän liidejä kuin mikään muu markkinointikeino

Verkkosivut myyntijohtajalle graafit (2)

Kuluttajista

suosii chattibottien käyttöä, sillä ne mahdollistavat pikaisen vastauksen yksinkertaisiin kysymyksiin.

Verkkosivut myyntijohtajalle graafit (1)

Yrityshankinnoista

alkaa Google-hausta. Yritykset ovat kuluttajia aktiivisempia tiedonhakijoita verkkosivujen välityksellä. 

"Laadukkaiden liidien hankkiminen sekä myynnin prosessien kitkattomuus ohjaavat tulevaisuuden myyntiä ja sen kehitystä. Tulevaisuudessa suurin osa myynnistä tapahtuu digitaalisissa kanavissa, joten verkkosivujen kehitys on avainasemassa myynnin voittamisessa."

Reea Vainikainen, Customer Success Specialist

Kiinnostaako myynnin kehittäminen?

Ota yhteyttä, niin jutellaan!