Kasvata myyntiä verkkosivujen avulla
HubSpot CRM & CMS pelaavat yhteen ja mahdollistavat tehokkaan tavan kasvaa ja luoda asiakkaille lisäarvoa.
Lataa ilmainen opas!
Tehosta myyntiä
Myynnin tehostaminen vaatii perehtymistä asiakkaiden käyttäytymiseen markkinoilla sekä erityisesti heidän tarpeisiinsa. Lisäksi 60-80% ostopäätöksitä tehdään jo ennen yhteyttä myyntiin.
Oikeat työkalut
Verkkosivut ovat osoittautuneet parhaimmaksi työkaluksi kuluttajien tarpeiden selvittämiseen. Verkkosivut palvelevat vierailijoita, liidejä, prospekteja sekä asiakkaita etenemään tehokkaasti myyntiputkessa.
Sisältö
Tämän oppaan tavoite on avata verkkosivujen kehitystä myyntijohtamisen näkökulmasta. Verkkosivujen kehittäminen on erityisesti myynnin asia.
Opi kehittämään seuraavia osa-alueita:
- Web-trafiikki ja liidit
- Prospektointi
- Kvalifiointibotit
Ota verkkosivut haltuun ja kasvata myyntiä
B2B markkinoijista
kertoo SEO:n ja orgaanisen trafiikin tuovan enemmän liidejä kuin mikään muu markkinointikeino
Kuluttajista
suosii chattibottien käyttöä, sillä ne mahdollistavat pikaisen vastauksen yksinkertaisiin kysymyksiin.
Yrityshankinnoista
alkaa Google-hausta. Yritykset ovat kuluttajia aktiivisempia tiedonhakijoita verkkosivujen välityksellä.
"Laadukkaiden liidien hankkiminen sekä myynnin prosessien kitkattomuus ohjaavat tulevaisuuden myyntiä ja sen kehitystä. Tulevaisuudessa suurin osa myynnistä tapahtuu digitaalisissa kanavissa, joten verkkosivujen kehitys on avainasemassa myynnin voittamisessa."
Reea Vainikainen, Customer Success Specialist